Give me a sugardaddy

Nu har jag varit i skolan 6 dagar på raken, minns inte när det hände sist..
Mimmi och jag hade ju sagt ja till att sitta i bokluckan (där alla hämtar ut böcker)
Gissa om jag fick panik, det var inte de lättaste att hålla reda på vilka som skulle
ha vad - Hade helst velat fly därifrån, men efter en stund så började det flyta på
lite bättre iaf. Å andra sidan så har inte ens hälften av alla elever hämtat ut sina
böcker, så skulle ju helst slippa sitta där på fredag också. Jag som älskar människor.

Idag var den första långa dagen, 15.20 fick vi sluta. Fick sällskap av världens bästa
Anna ner på stan, det spenderades givetvis lite pengar.
  • Rosa "Ämneblock" - Välbehövligt till skolan.
  • STOR rosa väska - Har velat ha den i evigheter.
  • Aprikosliknande linne från Gina <3
  • Och ett par tokheta trosor.
Yes... Jag vet nu får det vara nog med shopping. Vore ju en fördel om jag hade lite
pengar kvar i slutet av månaden också. Men man blir ju så glaaa av att köpa nya saker.
Tror att jag får ta och skaffa mig en sugardaddy snart. Raaaur.

Kan inte ens förklara hur trött jag var efter en lång dag i skolan och sen 2-3 timmar på
stan. Hualigen. Efter ett långt och slappt sommarlov så tar det ett tag innan man kommer
in i rutinerna igen. Men än sålänge så finns det massa pepp kvar och det är väll det
viktigaste. Har inte orkat göra ett dyft hemma idag, klarade nätt och jämnt av att hålla mig
vaken tills Prison Break började 22.00. Det var ju sista avsnittet och det kan man icke missa.
Var nästan så att man blev lite tårögd, men det är ju trots allt bara en serie.

Är toktrött men var bara tvungen att skriva av mig lite innan jag måste gå och lägga mig för
att orka med morgondagen. Så god natt gott folk. Fakk Åff.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är ju min väska! Den är så fin så fin! Bra köp!

2009-09-12 @ 14:07:30
URL: http://sarahgullbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback