Love Kills Slowly

Efter många om och men så kom syrran och hennes familj hem till Sverige
igen. Piloterna hade visst bestämt sig för att strejka just den dagen som dom
skulle åkt hem. 18 timmar fick dom vänta på flygplatsen i Turkiet, helt sjukt!
Läs mer här: http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.456599

Gick dit på dagen för att hälsa på, lite färg hade dom allt fått på kroppen. Spec
Ronja, hon såg ut som en liten pepparkaka! Och dom verkade ha haft en bra
vecka om man bortser från allt krångel när dom skulle hem. Dom hade köpt en
försenad födelsedags present till mig - En stor och rymlig väska. Visserligen en
B-kopia men vad gör det *flin*  Jag är toknöjd, tack ska ni ha <3
Det bjöds även på mat hos familjen Flood, potatiskroketter och fläskfilé. Namnam!
Så nu är jag mätt & belåten och fick precis skjuts hem, ska ta och slösurfa ett tag
till innan jag måste krypa ner i sängen. Det är ju en dag imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback