Spicy Hot

Yes yes gott folk, denna skoldag var lika kul den. Helt sjukt att jag tycker det va?
Med tanke på hur mycket jag var borta sist. *flinar* Men nu känns det bara bra.
Vi var som sagt uppe vid Årbystugan, lekte nån töntig lek och sen grillade vi korv.
Gratis mat gillar vi, eller hur Mimmi? Vi fick sluta väldigt tidigt idag med, skönt med
en mjukstart i skolan. Allvaret drar igång lite senare.

Drog ner på stan igen efter skolan, och mötte Anna. Vi gick till banken och försökte
ta ut pengar, men det gick ju inge vidare. A gick hem efter en stund pga värken i
magen. Medans Mimmi minsann bjöd mig på mat, vi käkade på Spicy Hot.
Kycklingspett i jördnötssås och ris. Det va inte fy skam, men blev så mätt så jag
knappt orkade röra mig sen. Haha! Mycket mat för pengarna iallafall och det är ju bra.
Orkade iallafall kika på lite hårfärger, vet precis vilken jag skulle vilja ha men det är
tveksamt om jag skulle passa i det? Fään, får nog fundera lite till.

Imorgon är det ytterligare en skoldag, fast då ska jag smita lite tidigare skyllde på
en tandläkartid. Fast i själva verket så ska jag faktiskt klippa mig. Oops.
Ska behålla längden men klippa upp det mycket, så att det håller sig enklare när man
tupperar. Vet inte om det blir så mycket mer än så? En snelugg kanske? Njae we'll see.

Hepp, ska hinna med en cigg nu innan tvätttiden börjar. Puss puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback