Hallelåja

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt, hur skönt som helst.
Var ett bra tag sen som jag satt hemma på en fredag. Kikade på tv
och åt glass. Fredagsmys med mig själv? Haha. Fler sånna dagar.
Hade inga planer alls för lördagen men jag hamnade hos Lotta och
Putte framåt kvällen, Andreas och Jenny var också där. Det var trevligt,
och jag fick i mig en hel del vuxendricka. *flinar* Sen tog vi en taxi in
till stan, och vi kom nog inte isäng förens runt halv sex på morgonen?
Huua, kunde knappt sova alls pga skallebanken och för att nån viss
person snarkade och gnisslade tänder. Men det var de verkligen värt.

Var mindre pigg idag, så fixade skjuts hem. Hade ingen som helst lust
att sätta mig på bussen. Brorsan fick agera taxi! Det var bara åka hem
och hoppa i badkläderna, hade ju faktiskt en inbokad dejt med syster.
Djaa, och ungarna var givetivs med. Vi åkte ut till sågarsvedet och badade.
Det var välbehövligt må jag säga, underbart att få svalka sig i den här
värmen. Vattnet var varmt och solen sken för fullt. Så skulle jag vilja spendera
varje varm dag - Vid vattnet. Och picknicken var med, saft och hembakade
bullar. Gottigottgott. Envisades som alltid med att göra mina jävla kullerbyttor
i vattnet, det ångrar jag såhär på efterhand. Höll på att svimma när jag skulle
gå upp, va helt yr i bollen. Hahaha! Men det hela slutade ju bra.

Känner mig fortfarande helt slut, så ska fortsätta att ligga i soffan och glo på tv.
Det är ju en dag imorgon också, och då fyller en viss Kim år. Och tårta och sånt
mumsigt är aldrig fel. Och på fredag är det min tur att ha kalas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback