Rajtan tajtan

Igår fyllde jag 21 år, yäääy - Det var roligare att fylla när man var liten.
Hade iallafall främmande av den närmaste familjen, fick lite smått och
gott av dom. Så vi käkade tårta och fikade för fullt. Trevligt att ni kom.
Runt 5 snåret mötte jag upp Mimmi och Anna, alkohol skulle inhandlas
till kvällen. Lite senare kom även, Carrro, Helga, Jennifer och Sonja hit.
Desto fler desto roligare *flinar* Vi spelade ölspelet och därav blev man
rätt så gla i hatten. Hahaha! Givetvis drog vi ner på stan, gick till Harrys,
åkte karuseller och lite annat. Träffade Axel, och det var inte igår :) Fick en
jättefin ros av världens bästa Anna igår, tack så jätte mycket gumman <3
Fy fan, hur som helst så fick jag allt i mig lite för mycket igår. Nästa helg
blir garanterat lugn. Kanske ska passa på att gå på bio då? Nån som är
sugen? Tänkte se Sommaren med Göran. Hör av er isåfall.

Har sovit i stort sett hela dagen idag, var ju en aning sliten. Kändes oerhört
kul att vakna upp och se hur det såg ut här hemma. Fan burkar överallt, därför
man inte ska vara hemma hos sig själv. Men nu är dom undanstädade och ja
fixar resten senare. Pappa kommer ju över på en fika imorgon, och då kan det
ju inte se ut hur som helst. *flin*

På måndag börjar skolan igen, klockan 10.00 är det dags. Jag är inte de minsta
pepp, vill inte börja nu. Sommarlovet har gått alldeles för fort detta år. Men inte
mycket att göra åt saken, bara ta sig i kragen och gå dit. Men tror det kommer bli
bättre denna gång, blir ju en stor skillnad på klassen så. Synd att inte Anna får gå
med oss bara. Men vi lär ju ha någon lektion ihop iallafall.

Nu började det precis en skräckis på 6:an - White Noise. Den är jävligt bra så jag
ska ta och lägga mig i soffan och kika på den.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag följer gärna med på bio :) Puss

2009-08-16 @ 12:44:19
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jaa, de tycker jag att vi gör, vi skulle kunna käka på typ Bambo city eller va de heter :)Puss!

2009-08-16 @ 15:20:45
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback