Allt-i-allo <3

Min sambo, min Cat hon är en såndär allt-i-allo. Hon kan inte bara tatuera och rita, hon kan
minsann klippa hår också! Ja, som ni säkert förstår så klippte hon mig igår. Jag är toknöjd!
Dock ska det klippas upp lite till någon dag snart. Så fort damen har tid och lust. Raaaaur.

Vi kom iallafall iväg till Pappa Maradden runt 21.30 typ? Nåja bättre sent än aldrig och det är ju
faktiskt så att fint folk kommer sent. <3 Var ju inte direkt någon stor fest, men hade det rätt
trevligt där endå. Sen blev det Dennys och Lucky Cruisers. Visste om att den klubben
existerade men hade ingen aning om att den låg i nyfors. Dom hade det rätt fint där inne
faktiskt. Stötte på Hyllan och Linda där inne. Alltid träffar man någon man känner igen. Men
jag drog ner mot stan runt 01.30 - För att hinna med nattbussen, hade ingen vidare lust att
gå hela vägen hem *flinar* Somnade som en stock när jag la mig, va redigt sliten.

Har fasiken sovit halva dagen idag och så har jag haft en sjuhelvetes huvudvärk. Med andra
ord så har jag mått precis som jag förtjänar. Det blev iallafall hemleverans utav pizza å den
satt sig fint i magen kan jag lova! Fast skippar nog tabascon nästa gång, det blev lite väl
starkt. Nejni nu ska jag flörta med mig Cat ut på balkongen för en cigg. Adios!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin du är gumman.

2009-12-07 @ 09:46:37
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback