Årets första glögg knullade fint i munnen

Fick panik av att bara sitta hemma igår, hade så förbaskat tråkigt. Och då hörde Henke av sig,
som en räddare i nöden *flinar* Åkte över dit & där bjöds det på öl och glögg. Inte helt fel!
Det var riktigt trevligt och det var ingen konstig stämning eller nått. Det får vi helt klart göra om.
Han skulle dock ut med en arbetskamrat senare på kvällen så vi tog en taxi in till stan, han gick
till O'learys och jag till Time Out. Skulle möta upp en såkallad kompis där och det gjorde jag.
MEN kände mig helt jävla ignorerad av personen i fråga och då kan man ju undra varför han ens
bad mig komma dit? Pfft jävla idiot. Tur att jag kände fler personer som var där. Träffade t.ex.
Emma och Emelie, sickna sötnosar. Och Lasse stog vakt i vanlig ordning, trevlig prick de där.
Hm, nämner inga namn men en snubbe erbjöd sig att betala min taxi hem och det var ju snällt..
Tio minuter senare hade han dock glömt bort det hela, men mindes när jag påminnde honom.
Sen att han försökte hångla upp mig samtidigt som han höll fast mig, det kan jag tala om att det
inte var speciellt uppskattat. Han är vidrig! Sen verkade han helt bestämd på att han skulle hem
till mig senare, jo tjena! För det första har han inte mitt nummer och inte den blekaste aning om
var jag bor. Fagov! Kom iallafall hem välbehållen, och lagade mat till mig och Cat mitt i natten.
Pommes, korv och majs - Rena lyxmiddagen.

Känner mig lite sliten idag, men inte så farligt endå. Jag är redo för en omgång till. Buffelbinx lirar
på 4 wheels luciafest idag och det vore toktrevligt att dra dit. Speciellt med tanke på att det är en
av dom sista spelningarna som Jonny (Sångaren) är med på. Vi får se hur det blir, det är ju inträde
på ca 100 kronor. Och jag är luspank som vanligt. Cat verkade också på? Kässt att jag bara har vin
att dricka, är inte de minsta sugen på det. Öl eller likör 43 ska det vara! Äh ska vi ut så får det bli
vin+sockerdricka - Det funkar kanoners i brist på annat. Hepp hepp nu ska jag kolla klart på Cube 3
och sen ta en lång och välbehövlig dusch. Puss på're!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback