Åwh vilken fantastisk helg

Var som sagt barnvakt i fredags och den där lilla huliganen Ronja höll på att driva mig till vansinne. *flinar*
Så fort hon inte får som hon vill så blir hon hysterisk och talar om för mig hur dum jag är, det är inte lätt att vara
liten. Men sen när det blev filmtittande då dög det att krypa upp i mosters famn, så mysigt.

Lite senare när jag hade gått av mitt pass som barnis så blev det några öl. Djaa syrran var väll den enda som
inte drack eftersom hon skulle upp och jobba dagen därpå. Lotta och Putte kom dit, alltid lika trevligt. Den som blev riktigt gla i hatten var faktiskt Lelle. Haha! Han vinglade omkring för fullt, så det kan gå.
Jag nöjde mig med 5 st.

Lördags eftermiddagen spenderades genom att bära möbler - Inte så värst roligt men det är skönt att ha fått bort allt som bara stått och tagit upp plats. Så nu står dom nya sofforna på plats och det finns ängtligen gott om utrymme för julgranen. Vi måste bara införskaffa oss lite nytt julpynt, gärna mycket lila och rosa.

Anna kom förbi framåt kvällen och vi började förbereda oss på en utekväll vi sent skulle glömma och ja..
Glömma den lär vi garanterat inte göra. Fast det blev ju inte direkt som vi hade tänkt oss, men jag hade mestadels en trevlig kväll. Sen fick jag även höra ytterligare ett rykte om mig;
Att jag skulle ha varit kär i Jugge, hallå nu får ni ge er!! Vi har aldrig varit något annat än kompisar, så jag förstår inte va det är för fjolla som gått och hittat på nått sånt. Undrar när folk ska sluta snacka så jävligt? Visserligen skrattade jag bara åt det hela, för de är va det är - Störtlöjligt.

Uh, måste erkänna att jag är lite sliten idag. Men inte så farligt som jag brukar vara. Nu ska fylla på vattenglaset, ta en cigg och sen bädda ner mig i sängen för lite skräckfilm (Deadline). Pussinuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback