Buffelbinx @ 4 Wheels

Vi kom iväg till 4 wheels tillslut, blev uppskriven på gästlistan så det kostade mig inget att gå in.
Gratis är gott, eller hur säger man? Hade otroligt kul hela kvällen, minns helt ärligt inte när jag hade så
roligt sist! Bra band, massa trevligt folk och alkohol i mängder. Kan det bli bättre? Nej ja tror fanimej inte det. Grabbarna var lika bra som vanligt och just därför känns det så tråkigt att det faktiskt är en av Jonnys sista spelningar. Men som sagt, det är ju hans val. Min kamera dog så fort jag kom dit, hann inte ens knäppa ett kort. Surt värre. Cat däremot hade nog inte lika kul?! Haha hon lyckades iallafall få skjuts hem efter många om och men - Med mina nycklar. Men Hanna var så snäll att hon följde med i bilen, gick upp med Cat och sen lämnade nycklarna till mig igen. Sikken tur, annars hade inte jag kommit in sen. *flin* Nåväl medans jag var ute och pratade med Cat så spelade dom tydligen min låt, just den som jag hade tjatat om hela kvällen, den som dom inte ens skulle köra igentligen. Snopet? Ja en aning. Men efter lite tjat och smicker som körde dom den igen.
Ni är för goa! Och det bästa utav allt; Nu har jag fått klarteckan, jag ska med dom ner till Skåne. Jävlar va jag längtar! Träffa Spinken, Flurry, Sara och alla andra galna skåningar. Kommer bli kalops!
Så datumet som gäller är 29-31 Januari 2010, det är då jag ska supa Flurry under bordet.

Trodde att jag skulle må som ett ruttet ägg idag, efter en 2-dagars liksom.. Men icke då, jag mår prima
- Fit for fight. Visst, trött är jag ju men inte de minsta bakis. Det ni! Nu sitter jag och funderar på vad jag
ska äta? Vet att jag gjorde värsta maten när jag kom hem halv sex imorse så Cat sa att hon skulle laga
mat åt mig idag, dessutom diska. Jo tjena. Stor i orden, liten på jorden. ;) Måste endå ha matlåda så nått
ska jag nog slänga ihop. Men först ett stort glas vatten & en cigg på de.
Kommentarer
Postat av: Therese

du baby! bytt blogg.. :)

2009-12-14 @ 20:04:06
URL: http://mittnudirekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback