Det oändliga projektarbetet

Jag börjar seriöst känna mig sinnessjuk, jag blir galen av allt som har med vårat projektarbete att göra.
Just min grupps ämne är "Kvinnors rätt till sina liv" - Men just jag ska skriva om könsdiskriminering, och jag kan
tala om att det är inte det lättaste att hitta bra information till. Pratade just med en av lärarna om detta och han
påpekade att jag först måste rikta in mig på ett visst område inom könsdiskriminering. Sedan skriva ner frågor till mig själv som jag ska svara på. T.ex. varför det är så just där? Vad konsekvenserna blir? Och vad man kan göra åt saken. Men då måste jag alltså bestämma mig för vilket område jag ska ta upp, och jag vet inte vad jag ska välja. Usch, hatar denna skiten! Kommer få hålla på jättemycket med detta på lovet. Dock är jag öppen för alla förslag, så ni får gärna ge mig en hjälpande hand.

Nu slutar vi om några minuter så jag ska ta och stänga ner datorn och bege mig ut i kylan igen. Adios.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback