Tvåtusenniotolvtjugonio

Julafton var riktigt mysigt, massa mat, prat och fint sällskap. Julklapparna jag fick utav Cat och hennes pappa var en läcker sminkväska i ormskinn, hårfärg, cigg, glitterspray, salva och presentkort på HM för 250:-. Inte illa! <3 Rikard kikade förbi framåt kvällen och cigarrer hade han minsann med sig. Dom fick han och jag visserligen ha för oss själva, men jag puffade glatt på *flinar* Pappa Petri mådde inge vidare så jag, Cat och R begav oss ner på stan för att utforska våra möjligheter. Precis som väntat så var det inte många ställen som hade öppet så det blev gamla hederliga Time Out. Det var väldans trevligt där, träffade både den ena och den andra. Men kvällens succé måste endå ha varit när jag druttade på arslet. Bakhuvudet fick sen en redig smäll, fan trodde skallen sprack. But I'm still standing. Måste väll erkänna att jag känner mig lite konstig i skallen, så om det inte går över snart så får jag överväga att åtminstonde ringa sjukvårdsrådgivningen. Hädanefter går jag som en gammal tant när jag är ute, är livrädd för att ramla igen.

Juldagen; Vaknade upp, mer eller mindre sliten. Hade ju faktiskt lovat att åka till mamma och Kjell för lite mat så det var bara upp & hoppa. Maten var god och sen fick jag lite julklappar, tack ska ni ha. Men tror aldrig jag längtat hem så mycket efter min säng som just då. Uh, blev lite vila när jag kom hem men ingen sömn. Bara på't igen!
Planera för fredagen var ju - Buffelbinx @ No Loosers Cruisers. Och sanna mina ord, fy helvete va roligt jag hade! Blev nästan lika sent som sist. Fick som tur var skjuts hem av mina favorit grabbs. Härnäst är det Skåne, med andra ord Big Block Raggers som väntar. Åh va jag längtar! Ska supa Flurry under bordet. Mhm.

Har mest tagit det lugnt efter Juldagen, det tär på krafterna att dricka i två dagar. Cat's pappa skulle röra sig hemåt i söndags, så vi följde med honom ner på stan där han bjöd på mat först. Buffé på Bamboo City. Jösses va mätt jag blev! Trodde nästan magen skulle spricka. Kändes som att man hade kunnat rulla upp till tågstationen sen.. Kändes faktiskt lite tråkigt att han skulle åka hem, det har varit trevligt att ha honom här. Men det kommer fler gånger. Igår blev det en shoppingrunda med mamma på Tuna Park, äckligt mycket folk ute nu på mellandags rean! Så pass mycket att det t.o.m fanns parkeringsvakter som hänvisade till vart man kunde parkera. Galet.

Snart är det Nyårsafton och jag har fortfarande inte den blekaste aning om vad som händer? Allt jag vet är att vi ska äta nån god mat & lite paj på dagen. Men sen då, ingen som vet någon kul fest? Annars får det helt enkelt bli krogen i år igen. Och då spelar det ju faktiskt ingen roll vilken man går till, det är ju fullt överallt.

Nu; sitter jag med blekning i skallen. (Bara överhåret) Kände att det var dags för en förändring, men har faktiskt inte bestämt mig för vilken färg det blir ännu. Den ska inhandlas imorgon. Det står mellan, rött, lila eller rosa.
Detta kan bli riktigt spännande...


Buffelbinx @ No Loosers Cruisers


Mimmi & Cherry - Goes mongo again. <3
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jäkla bra bilder de där ;) Haha.. undra ve msom tagit dom ;) ler Den där kvällen var kanon!

Är väldans glad att ja följde med.. om inte annat för att ja träffade han den där astjusiga ;D mohaha Puss! <3

2009-12-30 @ 01:56:36
URL: http://mindagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback