Nakna brudar, porr & knark

Tack Jocke för maten! Eller tack till mig själv? Haha är ju faktiskt jag som betalat för den.
Men han lagade iordning det, och det blev riktigt gott. Det får vi göra om. Skönt att slippa
för en gångs skull. Visst älskar jag att laga mat, men inte för jämnan.

Huuua, har kollat på flera av Hellraiser filmerna idag, dom är fan sjuka. Men har fått min
dagliga dos av nakna brudar, porr och knark. *flin* Fast på en udda sätt. Ska kika klart på
den jag har på nu innan jag lägger mig. Måste orka upp imorgon eftersom jag ska ner på
stan med Annä, fixa allt inför mötet med soc. Det känns allt annat än lockande.

Cat och jag hade nyss en rökdejt i köket där vi diskuterade om hur det skulle vara att va
kille. Jisses vilka sjuka tankar man har. Hahaha! Men ja gillar't!
"Fan va jag skulle knulla brudar då, vare sig dom vill eller inte"


Psycho sideshow in your brain - yeah, yeah
We'll drive you insane

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilken Jocke? Vem, vad, hur? Säkert bara en kompis.. O då var de ju inte skoj :P

2009-12-12 @ 04:18:02
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback