Pepparkakor och Mjölk <3


Från ingenstans så blev jag sjukt sugen på pepparkakor och mjölk - Hur gott är inte det liksom?
Har faktiskt inte ätit en endaste pepparkaka i år, kanske är på tiden att jag köper mig en burk.

Finns lika lite att göra nu som vanligt, och jag har redan kollat klart på dom avsnitten av Guds tre flickor
som kommit upp på Svt play - What to do? Jo, slår igång en helkass gammal rulle. Children of the corn ;D
Det får duga som sysselsättning i en stund innan jag ska sova. Sen vill jag bara påpeka att Cat bara är för
söt, hon snarkar och mellan varven så får hon hostattacker också. Haha! Love you v



Jag hoppas på att få träffa dig snart, kanske.. kanske i helgen? Det är på tok för längesen hjärtat.
Kommentarer
Postat av: Cat

hahahha jag minns inga hostattacker :$

2009-12-16 @ 13:23:24
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback