Snöigt värre

Visst, jag har längtat som tusan efter snön - För det är hur fint och mysigt som helst. Men det är förbannat kallt
utan vinterjacka och dessutom blir jag dyngsur om fötterna så fort jag kliver ut. Det är inte okej! Någon som vill
sponsra till ett par nya skor? Haha! Nåväl, hoppas snö ligger kvar tills efter nyår iallafall. Så man hitter åka
massa pulka och ha snöbollskrig *flinar* Hur skoj som helst!

Kom precis hem, var på en lektion i skolan som sagt och sen var det dags för mötet med soc. Fick faktiskt träffa
en jättetrevlig tant idag, tror det var henne jag träffade sist med. Hur som helst så är det ju inte säkert att jag
kommer få pengar, men det var iallafall skönt att få prata med en vettig människa. Är det någon grinkärring så
blir man ju bara förbannad. Så mitt humör är fortfarande på topp med andra ord. Fantastiskt!

Nu ska jag kika vidare på "Guds tre flickor" och vänta på att sötsaken loggar in på msn. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback