The botten is nådd

Har känt som ett vandrande lik hela dagen i skolan, illamående, värk, snor you name it.
Och det blev inte bättre utav att vi började med projektarbetet idag, jävla skitgrejer! Det
ska vi hålla på med alla lektionstimmar förutom Matte & Engelska. Suck! Just min grupp ska
skriva om "Kvinnors rätt till sitt liv." Hur kul är det då? Detta ska vi hålla på med i 2 veckor
nu innan lovet samt 1 vecka efteråt. Jag är inte de minsta pepp. Sug min! Så jag drog hem
en lektion tidigare och sov i flera timmar. Så jävla skönt! Det blev inget med Anna, vi tar det
imorgon istället. Ett stycke Anna, chips & film - Kan det bli bättre?

Har precis ätit mat, det blev kycklingfilé, ris, kokta grönsaker och sås. Smarrigt värre. :)
Så nu efter maten är jag precis lika trött igen, men ska allt se en film innan jag lägger mig.
Dessutom kommer det strax hit någon snubbe som Cat ska tatuera, det är bara en liten
grej så det tar inte så lång tid. Och snart är det min tur, ska bli så jävla nice. Var ett bra tag
sen man låg under nålen. I löwe it.

Och sist men inte minst; Paranormal Activity är så jävla genomrutten. Varken bra eller läskig.
Den är tamefan inte ens sevärd. Haha, tror minsann att jag är på krigsstigen idag.

Bara för det så bjuder jag på en sjudundrans glad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback