Tvåtusenniotolvnio

Blev visst potatismos och panerad fisk istället, men det var minst lika gott. Har iallafall diskat,
dammsugit, lagat mat och diskat igen. Nu får det allt räcka för idag! Letade nyss fram min
personliga kod för csn, kan vara en fördel att ha den om jag ska kunna skriva ut en utbetalningsplan.
Måste ju ha med den och en massa andra papper till mötet på fredag. Hoppas verkligen att jag
kommer få pengar i December. Men man vet ju aldrig. Socialen är inte direkt något att lita på,
undrar om det jobbar en endaste vettig människa där?

Imorgon kommer Jocke över och lagar mat, det ska tydligen bli någon slags gryta. Tror det kommer
bli asgott. Det var faktiskt mitt förslag; Jag står för maten och han lagar den. *flinar* Är så träligt
att behöva göra det själv varje dag så varför inte. Möjligtvis så hjälper jag till lite, annars agerar jag
bara diskmaskin (i vanlig ordning). Det kommer nog bli kanoners, sålänge vi håller sams. XD

Jo påtal om att sluta röka, jag höll upp till tre, fyra idag?! Kände att jag ville döda någon, har med
andra ord alldeles för lite motivation till att sluta. Så vi skjuter upp det ett tag till, för det är ju faktiskt
något jag är väldigt bra på - Att skjuta upp saker. Nu; En sista cigg för kvällen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback