Tvspels-tourettes?

Cat klarade sig undan med endast en undersökning idag, hon ska tydligen tillbaka imorgon och laga sina hål.
Med andra ord så ska jag också dit då. Inte så lätt för henne att hitta här i stan. Efter det ska jag åka och handla
lite julmat med mamma och det innebär att jag kan göra mina efterlängtade köttbullar imorgon. Otroligt gott!
Och vi är lite ute i sista minuten när det gäller de här med julgodis, men vafan bättre sent än aldrig *flinar*

Efter tandplågaren idag så åkte vi hem till pappa och drack kaffe. Sällan jag är där nuförtiden. Passade på att
låna 2 st ps2 spel av min lillebror - Shrek och Pirates of the Caribbean. Haha jisses va vi har spelat Shrek idag, börjar även fundera på om jag lider av nått slags tvspels-tourettes? Det lät minsann så iallafall. Vi spelade
alldeles för länge, tiden bara springer iväg när man har roligt. Har dock hunnit med att diska upp allt, städa lite i badrummet och på toan. Resten spar jag tills imorgon. Det blir dock lite mer Shrek nu innan jag måste lägga mig, men bara lite.

Jag längtar nått så otroligt tills på lördag. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback