Vackra du

Skulle ha åkt till vårdcentralen idag för att ta blodtryck och väga mig, men jag hade ingen som helst lust.
Så jag bokade om tiden igen. 5/1 - 2010. Då hinner jag gå ner lite mer tills dess. Har slarvat alldeles för mycket.
Men det är svårt att hålla motivationen uppe plus att det inte känns direkt lockande att ta en långpromenad i
denna kyla, åtminstonde inte när jag varken har vinterjacka eller vinterskor.

Känns otroligt skönt att det är lov nu, fast måste erkänna att jag är väldigt rastlös. Vet inte riktigt vad jag ska
göra? Eller jo, ska diska och städa som vanligt. Men hur kul är det då? Och sen är jag vrålhungrig men det finns liksom inget gott att äta och man har inga pengar att köpa nått för heller. Yäääy.

Påtal om annat så kanske jag ska till Uppsala på lördag, men bara kanske.. Hoppas att det blir så iallafall. Få sova brevid dig igen, känna din närhet & värme. Åh, du är så vacker. Han skrev igår att han tycker om mig. Hur ska man tolka det? Det kan ju betyda ett dussin olika saker. Jag vet iallafall precis hur jag känner för dig. <3
Får se hur det går med allt, nu ska jag dricka mer kaffe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback