Bakis Deluxe

Kvällen blev ju inte direkt som jag hade tänkt mig, men kul hade jag.
Iaf av det jag minns... Vi förfestade hos mig , det var riktigt trevligt.
Lyckades dock tappa 200 kr igår (under dagen) , och ja det är mycket
pengar för fattiga mig. Haha. Nåja , nån jävel blev väll lycklig iaf.

Jag hade tänkt att fixa färdigt mig igårkväll , en liten stund innan bussen
gick. Men det kunde ju jag glömma - Hejja strömavbrott.
Vi såg ju fan inte ett skit, sprang omkring med ett ljus som en
annan tönt :D Men vaddå, det funkar faktiskt att supa sig snygg oxå.
Tro mig jag lovar, det är sant. ;)
Helt ärligt, så minns jag inte mycket från krogen ..
Måste sluta dricka så förbaskat mycket, aj äm a svamp.
Blev för full för att få vara kvar på krogen, och jag träffade
folk jag absolut inte skulle ha träffat i nyktert tillstånd.
Vi började bråka som vanligt, givetvis om en störtlöjlig grej.
Men han är ju karl så man kan inte förvänta sig så mycket. Doh!
Han blir alltid sur för ingenting , orkar inte med sånt. Tönt.
Såg och ser ut som 7 svåra år idag, och man mår ju därefter.
Lyxade till dagen med lövbiff, potatiskroketter och vitlöks baugette.
Smaskens ! :) Ett under att jag orkade stå och laga det..
Antar att det blir lugnt ikväll, känns inte som att jag orkar göra något
annat än att ligga på soffan och tycka synd om mig själv ^^
Hade ju inte varit helt fel med sällskap , myspys framför en film.
Men sådan tur har jag inte. Haha

Ikväll är öppnar ju den där Psychobilly krogen i Sthlm , Cat , Lisette,
Alexandra o co ska ju dit.. Hade gärna joinat , men med tanke på att jag
ska till Sthlm på torsdag så får jag stanna hemma. Pengar är alltid
ett problem. Irriterande, varför kan man inte vara rik ?
Får väll hoppas på att det kommer mycket folk dit så att dom kommer
ha öppet i fortsättningen också :)

Nej nu blir det soffan ett tag , trött trött trött....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback