Fettisdagen

Tar ett litet paus i städandet , för så kul är det minsann inte .
Har inte så mycket kvar heller, ska dammsuga , skura golvet och torka av lite :)
Lika bra att passa på & boka en tvätttid , känns inte som att jag kommer ha tid med
det senare i veckan. Imorn ska jag ju ner på stan och shoppa med Mimmi ,
på torsdag ska jag försöka handla mat och på fredag blir det förhoppningsvis
Stockholm ! Sluta va sjuk hela tiden Mimmi *lipar* ;)
Vill verkligen åka dit, och inte minst sagt för att pierca mig. Weeeei.
Well vi får väll se hur det blir.




Idag är det fettisdagen, och dom flesta moffar semlor - Men jag då? :(
Jag vill också ha en semla, eller två kanske... Ge mig !
För jag är fattig tills imorgon och har inte råd med sånt. Buhuu, stackars mig.
Ingen som vill sponsra mig ? Nehee.. Inte de inte...

Nu är det faktiskt 5 dagar sen jag rökte, så det är inte så konstigt att jag
är sugen på sötsaker HELA tiden... Lika bra att jag inte kunnat köpa nått
heller, för då lär väll vikten springa iväg. Ah, mer än vad den redan gjort...

Mamma har minsann köpt hårschampo och balsam till mig, så ska allt
ta och städa färdigt nu så att jag kan kila över till henne om en stund :)

Vem vet, hon kanske råkar ha en semla liggandes...


 Och så måste jag givetvis säga GRATTIS till min "lillebror" som fyller 12 år idag !
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi ska träffa min kära mor på stan i morgon, hon skulle fixa grejer till mig så jag blir frisk :)

För jag vill också till Sthlm , massor ! Puss

2009-02-24 @ 16:15:45
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback