Känslomässigt fucked up.



Åh jag är helt av banan just nu, gråter hela tiden och är bara allmänt sur och grinig.
Det beror väll mestadels på att jag inte har rökt på 3 jävla dagar...
Försöker sluta för sjuttioelfte gången.
Vore så skönt att slippa vara beroende av något, kunna göra annat för pengarna
och sen är det ju
inte direkt hälsosamt att röka. Men det är ju så härligt att suga på den där
cancerpinnen när man mår
dåligt/är stressad/nervös eller dylikt. Och det är precis det jag skulle behöva nu,
en cigarett.
Vill man inte sluta till 100 % så går det faktiskt inte, hur gärna vill jag ?
Får väll se om det håller i sig, eller om jag lyckas. Men jag vet ju va det lutar åt just nu. :s

Imorgon börjar allvaret igen (om man ens kan kalla det så? Är ju snarare som ett dagis) .
Ska väll bli skönt på ett sätt , så man är sysselsatt om dagarna och får träffa lite folk.
Annars blir det lätt att jag bara ligger och sover hela dagarna. Haha , vafan det är ju så skönt !

Längtar tills på onsdag , då pengarna rullar in. Har för mig att Mimmi bokade in en shoppingdejt
med mig ? Så man kan slösa lite pengar. Är jätte sugen på att färga håret , i alla fall
göra någon förändring. Det var ju trots allt ett tag sen. :)
Saknar både mina blonda & rosa slingor.
Är även sugen på helrött hår?! Nåja, nått nytt blir det. Visserligen passar jag jävligt bra i svart,
men det blir enformigt att bara ha det i längden. Får se hur det blir .

Nu blir det tv för en stund, och sen den ljuva skönhetssömnen....



Kommentarer
Postat av: Slyyn

e du int rosa längre :O

2009-02-22 @ 21:57:22
URL: http://slyyn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wohooo! Sandra har minsann skaffat sig en blogg, dra på trissor! ;) Jag gillar't! självklart blir det utgång efter Volbeat, fattas bara annat. Vi hade tänkt anchor, men får se vart vi hamnar :) skoj som attsing ska det bli! Puss

2009-02-23 @ 19:05:51
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja, de stämmer bra det, en Shoppnigdejt vare ;D På Onsdag efter skolan.. så de är bara att följa med, det ska köpas, hårfärg & lite allt möjligt behövligt tänkte jag.. Puss!

2009-02-23 @ 20:12:03
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback