Röksugen Djaaa

Helt ofattbart att jag inte tagit ett enda bloss idag heller,
trots att alla jag umgås med i skolan röker.
Men tro mig, jag har varit bra sugen !
4 dagar har det gått nu och det känns som en evighet...

Va rätt skönt att va uppe i tid för en gångsskull ,
även om man var redigt trött framåt lunch.
Hoppas jag kan sova bättre inatt, för igår låg jag bara och vred & vände på mig - Ingen hit!

Mimmi har i alla fall lyckats övertala mig att följa med till Stockholm på fredag , hon ska träffa en karl och gå ut på Anchor..
Hon ville ha sällskap, och ja känner att det är dax för att ge mig ut på
köttmarknaden för en dag ;) Det är jag värd 1000 ggr om ! *flinar*
Hon erbjöd sig dessutom att bjuda mig på öl - Can't say no to that !

Nu har jag bestämt mig, jag ska pierca septum .
Catte gjorde det nyligen och har lugnat mina nerver med att det faktiskt INTE gör så ont.
Värre under läkningstiden , precis som Vadarn sa. :)
Ska göra det när jag endå är i Sthlm, när det finns tid. Billigare där än här hemma.
Så får se om det blir denna vecka eller nästkommande.
Kommer bli så fint så.

Insåg idag att jag inte tagit nya bilder på mig själv sen typ jul. Haha
Det var ett bra tag sen , så jag gav kameran ett försök idag och lyckades i alla fall få en söt bild :)
Så här har ni :


 
Btw så saknar jag mitt hjärta massor. Cat <3
Och det blir faktiskt tattoobåten för våran del, ängtligen ska jag få se Mad Sin!
Just löwe them , och det var faktiskt det första Psychobilly band jag hörde.
Och ni kan ju tänka er utbudet av karlar på den båten?! *dreggel*
Nananana , så jag har inte bara Volbeat att se fram emot.

Nu ska jag tvinga Steve att spela alfapet med mig, ja jag tycker faktiskt det är roligt.
Vi har alla en nörd i oss ! Och min tittar fram lite då & då...
Kommentarer
Postat av: Jennifer

MEn snygging. :D

2009-02-23 @ 20:58:39
Postat av: Therese

Ska ni på tattoo båten?? Ja med.. :) // Axel

2009-02-24 @ 00:27:59
URL: http://nudirekt.blogg.se/
Postat av: Elli

Äsch, Alfapet är bra för hjärnan!

Du kommer säga "Fan vad duktig jag var som spelade det" när alla andra kring dig har blivit gaggiga i huvudet p.g.a för lite stimulans. Mwahaha!

2009-02-24 @ 09:57:38
URL: http://nya.bloggis.se/LifeOfElli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback