Fattiglapp



Kom precis hem , har varit och handlat på Willys med syster och Richard.
Tror aldrig jag handlat mat för så lite , Haha! Det gick på ungefär 600 kr..
Snålade som satan med tanke på att det dök upp mer räkningar än väntat
denna månad - Skulle verkligen behöva skaffa ett deltidsjobb , jobba kvällar
och helger. Men jag är ju expert på att skjuta upp saker in i det sista..
Snart så, snart ska jag fixa det....

Köpte även hårfärg (blekningsmedel med andra ord) men har inte bestämt
mig för hur jag ska trixa till det. Ska iaf ha 2 ljusa slingor på sidorna, men
sen vet jag inte om jag ska ha en bred slinga i mitten av"puffluggen" eller 2 på
sidorna av den. Vad tycker ni ?! Help me ...

Well, det blir iaf ingen tripp till Stockholm denna helg.
Mimmi är sjuk och jag har verkligen inte råd, har som sagt mindre
pengar kvar än vad jag hade väntat mig. Tråååkigt :(
Får helt enkelt vänta lite längre med att pierca mig och träffa Cat <3
Är iofs bara 8 dagar kvar nu, hoppas dom går fort.

Så jag har inte den blekaste aning om vad man ska hitta på istället?
Nått vill jag göra i alla fall, satt faktiskt hemma hela förra helgen och tråkade.
Jag är alltid öppen för förslag , var inte blyga nu. Haha
Fast det bästa vore nog att bara ta det lugnt , då sparar jag pengar
och så riskerar jag inte att röka *flinar*
Men vafan kan jag rå för att öltarmen suger?! Haha

Och idag kommer Cat hem från kryssningen, tror jag?
Eller det kanske är imorgon ? Jag minns inte va hon sa..
Vi har minsann lite att prata om , hoppas hon ringer mig.
Annars ska jag smiska upp dig din sötnöt ;)

Nehe, kika lite på dumburken kanske - I brist på annat.

Tack & hej leverpastej.
Kommentarer
Postat av: Steve

Du kan alltid komma och hälsa på mig om du vill?

2009-02-25 @ 17:06:55
URL: http://scoobasteve.wordpress.com/
Postat av: Slyyn

Häng med oss ut då ;)

2009-02-26 @ 08:15:12
URL: http://slyyn.blogg.se/
Postat av: Cat

6 dagar kvar nuj bara :D jag älskar dig onkel fester <3

2009-02-27 @ 09:51:05
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback