090706

Sitter och väntar på att mamma ska höra av sig.. Hon slutade jobba 16?
Så hon borde vara hemma nu tycker jag. Vi ska åka och fira Simon, han
fyller minsann år idag. Grattis sötnos! Vi har dock inte köpt någon present
ännu men jag antar att vi kommer göra det på vägen dit. Det är fan svårare
att köpa presenter till killar än vad det är till tjejer... Vet precis vad han önskar
sig iofs, men får se om mamma "orkar" åka till BR idag. Ligger ju mitt på stan.

Ikväll är det säsongs premiär för Prison Break - Och gissa om jag är glad *flinar*
Älskar den där serien och dregglar över bröderna varje gång jag ser det. Mhm!
Kan behövas nått bra på tv:n under sommaren, det går ju bara skit annars. Alla
serier som man följer har ju säsongs uppehåll eller vad man kallar det.

Jag är grymt sugen på öl, men det är väll inget ovanligt under sommaren. Det hör
liksom till, precis som glass. Men pengarna börjar ta slut så det får jag vara utan.
Känns som en evighet tills man får pengar igen, och så är det Kuggnäs i samma
veva så det blir väll inte en krona kvar. Vet inte ens hur jag ska ha råd att fira min
födelsedag i Augusti haha. Får smöra för mamma, det brukar funka. Äh, nu ska ja
göra mig färdig så jag är redo att åka när mamma är klar. Bye.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jättefina bilder, baby!:)

2009-07-07 @ 11:11:47
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/
Postat av: jag

hej du

2009-07-09 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback