Åh jag är så trött

Gick inte och la mig förens halv ett men lyckades inte somna ordentligt..
Är sjukt trött nu, hade tänkt att sova mer när jag kom hem till syrran. Men
ungarna ville tydligen inte ge mig sovmorgon haha! Ska iofs bara vara
barnvakt till 12 och sen ska jag fasiken hem och sova mer..

Nu har jag precis bakat negerbollar med Ronja, lättast att hålla henne
sysselsatt hela tiden. Var även med henne en sväng till den andra gården,
dom gillar visst lekparken där bättre. Men nu tänker ja inte gå ut nått mer
förens Kim kommer hem. Vilket är om ca 1 timme. Då ska jag gå förbi mami
som kom hem från Norge igår. Ska lämna tillbaka hennes nycklar och lite
matlådor. Solen börjar kika fram nu, och det gillar vi *flinar* Så denna dag
kanske inte blir så dålig trotts allt... Nu ska jag glo vidare på filmen med kidsen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback