Bajjamajja

Fredagen blev rätt så lyckad, hade sjukt trevligt sällskap på festen hemma hos
Tessy. Blev inte för full för en gångs skull. Kors i taket! Träffade ängtligen den
omtalade Daniel - Och hur charmig får man bli? *flinar glatt* Det var en toppen
kväll, men tog mig hem i skaplig tid. Fixade skjuts så man hade möjligheten att
få lite fyllekäk på donken. Blev väckt av mamsen på förmiddagen dagen efter,
så det var bara upp och hoppa. Hon ville ha sällskap ut till husvagnen och jag
hade endå ingen lust att göra nått spec på lördagen så. Vi badade imorse och
fy fan va kallt det var! Men jag doppade mig allt är ju ingen badkruka heller ;)
Vi skulle ha stannat längre, men kylen i husvagnen ville inte funka.. Och kylväskan
håller inte i all evighet. Så nu är jag hemma igen, ganska nice att få gå på en vanlig
toalett. Haha, hata bajjamajjor! Dom luktar inte direkt jordgubbar.

Och snart är det dags för Kuggnäs! Wohoo! Börjar faktiskt bli pepp nu, har inte varit
det innan. Och det är även ändrade planer angående tältet. Cat köper ett eget 2manna
tält (ja har ett sen innan) så jag slipper släpa med mitt gigantiska. Hon var även skeptisk
angående hur vi skulle få upp det.. Jag är inte till nån vidare hjälp, tror aldrig jag ens satt
upp ett 2manna?! Nåja, detta blir nog bra. Näst upp: Oboy och macka!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du HAR gått ner i vikt!

2009-08-02 @ 18:08:39
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback