Svartskalle

Nu är håret helsvart igen sen några dagar tillbaka, skönt på ett sätt..
Men fan så ovant - Känner mig som en svartskalle haha! Men nu får
det vara såhär tills i augusti iallafall. Då ska jag klippa mig och ev färga
håret hos frisören. Hatar att färga håret så de kan vara skönt att slippa
göra det själv för en gångs skull. Sen om det blir rött, rosa eller brunt de
vet man aldrig med mig *flinar* Vill ha nått nytt till hösten...

Nu sitter jag och väntar på att få veta om jag ska vara barnvakt ikväll eller
inte. Kim och Carola har inte riktigt bestämt sig ännu. Och jag har endå
inget för mig så kan lika gärna sitta där med ungarna och glo på tv & mysa :)
Givetvis skulle jag hellre va ute och dricka öl som alla andra verkar vara...
Hur som helst så kilar jag nog dit endå, så tråkigt att sitta själv hela tiden.
Ska ta mig en cigg och lyssna på lite musik - Ciao.


Osminkad & jävlig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback