Kuckelikuuu

Va uppe med tuppen idag, klockan var ställd på 07.00 och jag gick
upp strax därefter. Tänkte gå upp i god tid eftersom jag ska åka med
syrran till Willys. Givetvis så har hon försovit sig idag - Så ungarna fick
vara hemma. Nåja det hela resulterade i att vi åker mycket senare...
Så här sitter jag färdig fixad och pepp på att åka. Mestadels för att ciggen
är slut här hemma *flinar* Börjar känna lite abstinens. Så jag hoppas att
dom är klara snart. Lyssnar på Lars Winnerbäck och texterna är sjukt fina
men får så många minnen av att lyssna på LW. Tänker på en viss person
då, och ja han finns fort.f kvar i mina tankar. Men inget mer än så. Tyvärr.
Jag saknar honom det gör jag - Men det var inte meningen att det skulle va vi.
Så det var bara att hålla huvudet högt och gå vidare.. Ensam är stark, right?

Igår fick jag min efterlängtade öl, hittade en med mitt namn på när jag var
hos mamma och skulle vattna blommorna. Det gillar vi! Hade ju gärna tagit
mer än en... Syster vill ha med mig på någon grillfest här i Torshälla på fredag,
och det kanske man skulle satsa på? Dricka och äta gott med roligt sällskap
är aldrig fel. Inget bestämt men det lutar åt att jag följer med iallafall. Nu ska ja
sysselsätta mig med något tills dom är klara. Tjillevippen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback