Schleeet

Drog hem till syrran igår och bakade mina efterlängtade snickers :)
Fan så gott det blev, och så är det så enkelt att göra dom. Så fort jag
får pengar ska jag baka snickers igen och cupcakes. Komma & fika?
Sen blev jag visst övertalad att följa med ut på Harrys med syrran, Sofie
och Pesse. Och det var väll trevligt, jag dansade som fäään. Haha hatar
när jag gör det - Lär ju inte se klokt ut.. Men just då bryr man sig inte direkt.
Lyckades även få en astma attack inne på krogen, verkligen lyckat. :( Men
den gick över relativt fort. Tycker inte att jag drack speciellt mycket men blev
endå kalasfull. Vi käkade på donken innan vi drog hem, mmm cheeseburgare<3
Tvingade Sofie att köpa en +meny så jag fick ett glas till. Ett lila blev det nu.
Jag hade nästan glömt hur jävla jobbigt det är att vara bakis. Iallafall när efter
att jag har druckit sprit. Fy fan så jag har mått idag.. Det är inte förens nu jag
börjar känna mig som en människa igen. Vet inte hur jag ska överleva kuggnäs.
Det gäller väll att dricka hela dagarna så man aldrig hinner få baksmällan.
Good Luck. Blir ingen fika idag med P, ändrade planer igen. But I'll live.
Det kommer väll fler tillfällen antar jag, jorden går ju faktiskt inte under imorn.
Nu har jag precis käkat och funderar starkt på att sova lite mer.. Bara lite...
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer & fikar! Jag kommer, jag kommer jag kommer! ;)

2009-07-22 @ 20:23:21
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback