090604

Wohoo imorgon har jag fullt upp, först ska jag möta Liz på stan runt 13..
Hon ska följa med mig på lite ärenden, banken, soc osv. Sen ska hon
klippa mig, finally! Det ska bli lite kortare och mycket uppklippt. Är så trött
på risbusken som bara ligger där jämt. Jag behöver en förändring :)
Sen ska jag invänta Cat, som kommer någon gång innan 18 hoppas jag
på? Hem till mig och fixa och dona, sen vidare till Anna panna. Kommer bli
great. Det har även varit på tal att grilla om det är fint väder. Det tackar man
aldrig nej till. Mums! Kommer nog bli en riktigt bra dag/kväll.

Nu är jag uttråkad som vanligt, ska ta mig in i duschen någon gång så att
jag kan gå till affären. Ciggen börjar ta slut. Har inte mycket pengar kvar nu,
men jag ska röka in i det sista haha. Är så sjukt sugen på chips, glass, godis,
coca cola - Ja allt! Men sånt lyx finns det inga pengar till. Nån som vill köpa det
åt mig? Då är ni välkomna att höra av er. Buhuuu.
Nåväl, duschen nästa.
Kommentarer
Postat av: Therese

sv: jag ska på peace & love i borlänge.. :)

ska du på någon festival då?

2009-06-04 @ 20:28:56
URL: http://nudirekt.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: vad tråkigt.. Får spara till nästa år.. :)

2009-06-04 @ 23:52:32
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback