Bööööh

Nu sitter jag här, vaken mitt i natten igen. Börjar ledsna på att ALLTID vakna
varje natt. Inte ens trött nu, och vad hann jag sova - Typ 2 timmar. Inte mycket
att komma med... Sitter och slösurfar i brist på annat, facebook funkar alltid.
För övrigt så är bio biljetterna uthämtade, nästa onsdag ska vi se "Baksmällan",
den verkar rätt kul. Anna, jag och Emelie ska gå. Men om inte Emelie kan så tar
vi allt med någon annan. Får se vem det blir. Borde försöka sova mer nu, har ju
en hel del som jag ska orka med imorgon. Ska göra ett nytt försök om en stund.
Hittade en printad bild haha. Jisses va allvarlig man kan se ut. Yiiihaa.



Har Southpark på i bakgrunden, så jävla sjukt program. Men jag gillar't.
Det är de där avsnittet där Jimmy tar steroider och det får mig att tänka
på David - Haha jävla psycho! Han gick ju också, eller GÅR på sånt skit.
Inte undra på att han är helt jävla pantad i huvudet. *spyr på*
Jaja, eftersom det inte finns en rolig själ vaken så ska jag sällskapa med
min dumburk en liten stund. Och ta mig en cigg, natti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback