Depp

Finns inte så mycket att säga om helgen, glad för det trevliga sällskapet.
Utan er hade jag bara setat hemma och deppat, hade ju ingen bra dag i
fredags så. Men jag vet att det blir bättre snart. Efter regn kommer solsken.
Man kan ju alltid hoppas iallafall. Någon gång under den kommande veckan
kommer Cat hit (finally) och det ska bli underbart. Jag saknar henne asmycket!
Och så ska min dam ängtligen få bli komplett, hon är lite väl blek nu *flinar*
Vill tatuera mera såklart men har inte kommit på något motiv ännu, tur att jag
har en vän som är grym på att rita. Blir ju mera eget då. Jag ska nog komma
på nått. Äh har inget mer att skriva, är bara trött och less. Återkommer i framtiden.

Fuck Off
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback