Fakk Off

Har inte orkat blogga i helgen, var ju sliten som en mört efter fredagen.
Hur som helst, jag träffade aldrig Liz - Hon ändrade sig i sista minuten...
Och Cat kom aldrig heller, det har hon fort.f inte gjort. BÖG!
Men framåt kvällen så drog jag hem till Anna på förfest. Fan vilken mysig
lägenhet hon har nu, fast iofs tycker jag alla är fina förutom min egen....
Hade skittrevligt där, men resten av kvällen behöver vi inte nämna igen.
Fick visst i mig lite för mycket att dricka - Så jag Mimmi och Polla sov hos
Jugge. Eller tja, jag sov väll iallafall *flinar* Sen fick jag skjuts hem igår
morse, tack pappa <3 Var verkligen helt förstörd igår så det blev inget
firande för min del. Satt hemma och kikade på film i min ensamhet...
Det var det lätt värt, för idag mår jag prima. Har varit förbi Anna en sväng
och hämtat min jacka som jag glömde där i fredags. Tog en cigg och snacka
en liten stund innan Daniel skulle komma dit. Snodde även åt mig lite snickers
som hon gjort, helvete så gott! Ska nog ta och göra det nästa gång jag får pengar.
Nu är jag uttråkad som fan, och hungrig som en gris.. Funderar på att göra mat,
klyftpotatis och nått till. Gottigottgott. Nåja, får se vad man orkar med.

Imorgon ska jag iallafall till skolan, vet inte alls vad vi ska göra då men det blir
nog bra. Sen är det bara tisdagen kvar, avslutning och sen sommarlov. Känns helt
sjukt & säga att vi ska ha sommarlov, är ju några år sen man hade det. Och inget
sommarjobb har man heller, ruttet. Finns inte mycket att göra utan pengar.
Och nej pengar är inte allt, men jävligt mycket.... Nu blir det soffan.

Fakk Off
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ångrade mig aldrig? Det stod ju överallt hur upptagen jag var med alla förberedelser så jag kunde inte heller lova något helt säkert.

2009-06-08 @ 15:13:11
Postat av: Anonym

Jag sa dessutom : efter tolv isåfall! men ingenting var färdigt då så jag smsade och sa ju att jag inte skulle hinna. Bwah, sorry för missförståndet isåfall.

2009-06-08 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback