Fika i solen

Igår åkte Cat hem, tråkigt som fan att vara ensam igen. Men snart är vi sambos
och då kan jag krama på henne varje dag *flinar* Idag kom Mimmi hit och gjorde
mig sällskap, vi satt oss i solen och fikade lite. Snickersglass och cider, asgott.
Har varit sjukt badsugen idag men vi hade ingen chans att ta oss till nån sjö.
Att gå i denna värme kändes inte speciellt lockande.. Så det fick vara.

Helt ärligt så är jag jävligt sugen på att dra till power meet också, men har tyvärr
inte råd med båda. Har igentligen inte råd med Öland heller, men jag tar mig råd.
Längtar tillbaka dit som fan. Ska bli så jävla underbart, vore dock roligt om fler följde
med - Men det verkar inte vara någon som har råd. Man skulle nog tjäna på att åka
bil dit om man var 4, 5 stycken. Men njae, blir nog bara jag och Anna & då är det buss
som gäller. Kostar runt 260 kronor. Helt okej pris.

Nu ska jag dock dissa bloggen och vara social med Mimmi - Jag ska göra chokladsås
till oss som vi kan ha till glassen. På sommaren får man äta hur mycket glass man vill.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback