Hejja krångel

Va en sväng i skolan idag lämnade in bio kortet och skåpnyckeln.
Men det enda vi skulle göra sen var att gå ut och äta med klassen,
och det skippade jag. Vill inte gå själv med dom där idioterna. Usch.
Så jag tänkte kila förbi soc och lämna in alla papper. Jävlar vilket strul
det blev.. *suckar* När jag pratade med kärringen i telefon i torsdags
sa hon att jag bara skulle gå och hämta en blå lapp där, efter som jag
blivit avskriven. Men när jag kommer dit så talar hon i receptionen om
att dom inte får lämna ut dom? Haha vafan, jävla puckon. Så jag blev
hänvisad till värjan istället - Där nästa tant upplyser mig om att jag ska
få träffa en handläggare. Vilket krångel för att få lämna in en jävla ansökan
om ekonomiskt bistånd! Hur som helst så får jag träffa en handläggare
som var astrevlig, men... När jag säger att jag bor i Torshälla så förstår
dom inte vad jag gör där? Hallå? Jag fick pengar därifrån senast i Dec
och då bodde jag också här. Vad är det för fel på dom?! Så mina papper
fick jag lämna i en brevlåda här i Torshälla, och vänta på att dom ska
höra av sig. För det lär ju inte ta evigheter.... Hatar socialen!


Så imorn blir det av fixa resterande papper som ska lämnas in, har även
beställt papper från csn så jag kan söka studiemedel tills hösten. Hejja.
Det verkar som att dom flesta på skolan ska dricka imorgon, redan imorn
bitti.. Men jag känner inte för att dricka alls. Så skippar nog det helt :)
Nu ska jag lyssna vidare på musiken och ta mig en cigarett. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback