Söka jobb

Nu har jag sökt 32 jobb runtom i Sverige, Öland, Gotland osv... Haha lär ju inte
få ett enda men det ser bra ut på papprerna när jag lämnar in dom till soc denna
månad. För att ens ha en chans att få pengar från dom idioterna så var jag tvungen
att göra detta och det känns faktiskt skönt när det är gjort. Nu är jag dock sjukt rastlös,
har sovit på dagen och pimplat kaffe så är inte de minsta trött. What to do?!
Nu räddade Steve min kväll, han har ängtligen fått internet hemma så nu ska vi strax
spela alfapet - I love it! <3 Fast känner mig lite mosig i huvudet så får se hur bra det
kommer gå... Hur som helst så är det kul som fan, hjärngympa indeed.

Imorgon har jag en dejt med min syster, vi ska se Vi hade iallafall tur med vädret igen.
Har velat se den hur länge som helst, ettan är ju guld! Kultfilm deluxe.
Och påtal om annat så kanske Cat kommer hit på fredag *hoppas hoppas* Hon har
fasiken inte varit här sen NYÅR. Sjukt länge. Då drar jag med henne till Anna isåfall,
jag tar för givet att det går bra.. Har inte frågat men ska göra det strax :)

Nejni, nu är det dags för alfapet. Shalom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback