090601

Helgen: I fredags bar det av hem till Anna, förkrök och tjejsnack. Lite senare drog
vi till Time Out och där träffade vi Pernilla och Mattias. Men som vanligt så kände
jag att jag ville åka hem efter en stund, mådde inte speciellt bra. Så tog nattbussen
hem och somnade för första gången. Haha! Busschaffören väckte mig i Säby, men
jag fick snällt åka med tillbaka när jag talade om vart jag skulle ha gått av innan. :)
Tur det, var inte så pigg på att gå en promenad i det tillståndet. Nåväl, det var en helt
okej kväll. Tack för allt Anna <3 Lördagen blev toklugn för min del, låg hemma och
kollade på tv hela kvällen. Och på söndagen var det ju mors dag så jag och syrran
åkte iväg till växtriket och köpte en blomma. Den var hur söt som helst! Och eftersom
mamma var ute på Viboö (vid husvagnen) så åkte vi dit ut frammåt kvällen och fikade
lite. Ungarna, Theo och jag passade på att bada också. Helvete va kallt det var, så det
svalkade ju minst sagt... Och mamma blev riktigt överraskad av att vi kom, vi hade inte
ringt och förvarnat eller nått. Och hon blev jätte glad för blomman, tur för henne *flinar*

Och på fredag har Anna minsann inflyttningsfest, och jag har lovat att komma. Men
lördagen blir allt lugn för min del. Vill slippa allt skit runt studenten/firandet av Eskilstuna
350 år och av att våran sk. kung kommer hit. Vem fan bryr sig om den gubbjäveln?! Jag
skulle vilja sula en paj rakt i ansiktet på honom... Äsch, jag hoppas på att mamma ska ut
till husvagnen och då flyr jag faktiskt med, till lugnet på landet.

Idag har jag inte gjort ett skit, skippade skolan - Vi har ju endå inga lektioner och det känns
helt onödigt att vara där. Sommaren är verkligen här nu, och jag gnäller redan över värmen...
Vet inte hur jag ska överleva resten av sommaren. :D Haha. Och jag tror nästan att det är
varmare i min lägenhet än ute? Jag menar där fläktar det iallafall. Skulle nästan vilja åka
och bada idag med, där ingen ser såklart. Kallt var det, men ändå skönt....
Påtal om annat så vill jag ha ut septumhelvetet för den sitter för fel, ska ta om den i Augusti
istället. Men tror ni jag får upp ringen? Nej givetvis inte. Irriterande! Ska ta och ta tag i lite saker
nu som jag skjutit upp alltför länge. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback