Flytta?

Min skollust är som bortblåst. Vill inte gå dit, bara muppiga människor
och konstiga lärare. Dessutom blir man behandlad som att det vore ett
dagis man gick på. Allt går i tempo anpassat för de tröga invandrarna?!
Dom kan inte svenska ordentligt, men varför då göra en så blandad klass?
Som har så olika behov? Helt sjukt ju. Och man får inte ut ett skit av att gå där,
sure - Omdömme. Men det kommer man inte långt på, hade man istället valt
komvux hade man kunnat få en utbildning också. Två flugor i en smäll.
Det är alltid lätt att vara efterklok. Nåväl, den största anledningen till att jag
inte gick idag är för att jag sovit MAX två timmar inatt. Det gick bara inte, låg bara
och vred & vände på mig.. Har haft tokont i magen också, så vet inte va det är.

Satt precis och kollade på lediga lägenheter igen, vill verkligen flytta. Men det känns
så jobbigt. Haha, jag verkligen hatar att bära grejer. Men det vore de helt klart värt,
jag trivs inte i Torshälla och jag vill bo nära stan. Slippa det där jävla busskortet varje
månad - 590 kr! Rena rama rånet.. Då kan man istället ta sig runt på cykeln. Skulle
passa mig alldeles utmärkt. Så funderar helt seriöst på att ringa och säga upp denna
lägenhet antingen idag eller imorgon. Vad tycker ni?! :)

Nehe, nu ska jag försöka sova lite mer. Sen försöka ta tag i mitt liv. För nu är det bara
kaos, skjuter upp allt osv. Det håller inte i längden.. Aja, sömn först - Vara klok sen.
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kan äta kinamat med dig!

2009-03-30 @ 14:05:32
Postat av: Alexandra

Jag kan äta kinamat med dig!

2009-03-30 @ 14:05:37
Postat av: liiz

u can do it!!!

2009-03-31 @ 00:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback