Hes så inåt helvete

Nu har jag och Cat sjungit singstar i flera timmar, börjar bli riktigt
jävla hes nu. Haha , men kul är det minsann ! :)
Och så har vi konstaterat att rapp verkligen inte är våran grej... :D
Ett mongo skulle ha gjort låten bättre , och då är det illa . Haha
Tur att ingen hör oss, vi har ju inte direkt en sångstjärnas röst . ;)

Nu tog vi ytterligare en rök/toapaus , välbehövlig !
Är as sugen på mer öl, men jag har inga kvar så det fick va.
Nöjer mig med coca cola - Inte helt fel det heller.
Man kanske ska passa på att äta upp sin kebabrulle nu då?
Ah det ska jag allt ta & göra, gött som bara den.

Svarar jag inte i telefonen imorgon så är det för att min röst är på semester.
Kommentarer
Postat av: Sarah

Nice blogg! Nästa gång du är här får du slå en pling så kan vi ta en öl eller två!

2009-03-08 @ 22:01:46
URL: http://gulligullankoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback