Kaffe & Munkar



Drog till pappa idag, snacka lite skit och hade det allmänt trevligt.
Han hämtar upp mig imorgon efter skolan, guld att slippa ta bussen
för en gångs skull. Sen ska vi åka och fira min bror som fyller idag.
Han bjuder på tårta och dylikt, aldrig fel.

Mamma mötte mig vid bussen idag, följde med henne till konsum.
Vi köpte fika (munkar) & lite annat. Sen följde hon med hem till mig.
Hon bjöd på munkarna och jag på kaffet. Schyst byte :)
Hon gick nyligen hem, och jag är trött som ett as. Ovanligt va?
Vet inte alls vad jag ska hitta på, är rastlös trotts tröttheten.
Men det lär väll bli tv:n mestadels av kvällen. Skulle hellre haft sällskap,
det är sjukt trist att bara sitta här och glo själv. Hatar att bo själv, fast
vet nog ingen jag skulle palla att bo med? Haha, vilket dilemma.
Det skulle vara en karl isåfall, komsi komsi.

Såg att Liz hade skrivit på msn, jag hade i alla fall beställt rätt storlek på ringen.
Goodie. Tog visst en mindre också, men den kanske passar den med? Vem vet.
Väldigt konstigt bara att den hemsidan (www.star-piercing.net) inte funkar att gå
in på hemifrån mig? Funkade i skolan och den verkar funka för alla andra. Weird.

Catte har börjat tatuera, och hon är sjukt duktig för att vara nybörjare *imponerad*
Så lätt att hon ska få sätta lite bläck på mig med, om hon behagar vill säga :)

Det är fortfarande rätt ljust ute, och klockan är över sex. Vi går mot ljusare tider, och
det gillar vi. Längtar efter dom mysiga sommarkvällarna. Givetvis dagarna också,
bara det inte är FÖR varmt. Ge mig sommar och ge mig det nu...
Kommentarer
Postat av: Cat

Klart jag vill inka dig!:D komsiiiiiii

2009-03-20 @ 04:41:03
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback