Less på skiten



Jag är så trött på skolan, känns bara meningslöst och tråkigt att gå dit.
Vet inte vad jag ska göra för att bli pepp igen.
Så jag sjukanmälde mig idag, dumt jag vet. Men jag orkar inte, hatar skiten.

Hur som helst så ska jag en vända till Stockholm redan imorgon, hälsa på Cat <3
Ev. festa med Liz & Jim imorgon? Vore skojsigt. Och så ska jag minsann bli gaddad,
i alla fall något litet. Har dock ingen aning om vart eller vad jag ska göra - Förslag?
Det ser jag fram emot! Va ju evigheter sen jag satt under nålen sist. Saknar't.
Stannar nog tills på tisdag, åker hem och fixar lite saker. Sen tillbaka på torsdagen för TB.

Så ikväll blir det bara slappande, glo på tv och ta det lugnt. Sköööönt.
Nu ska jag fan sova lite mer innan jag ska åka till min bror. Tjingeling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback