Mammor

Ja, jag har blivit väckt x antal ggr av min mamma denna morgon.
Känner ju nu på efterhand hur onödigt det var att jag berättade för
henne att jag skulle ringa tandläkaren, Haha! Så hon ringde och
bokade en tid. Fine, jag sa att det var okej. Men inte idag , för jag
har lite saker att göra. Vilken dag som helst, men inte idag.
Och vad gör hon?! Givetvis tar hon en tid idag, 14.15. Gaaaah.
Jag blir så trött på henne. Men jag får väll stressa dit i alla fall.
Och så ska jag hinna fixa mig, färga håret och gå till bolaget ...
Har för mig att vi skulle åka mot replokalen strax innan 16 .
Puuh, vet inte hur jag ska hinna allt, men det får väll gå endå.

Pratade precis med min syster , nu har hon bokat en resa till Turkiet
för hela familjen, 1 vecka i Augusti. Dom fick ju resecheckar på flera
tusen i bröllopspresent, av diverse personer. Så det var nog inte mycket
dom behövde lägga till . Hon tyckte jag skulle följa med , men hallå?
Vart skulle jag få dom pengarna ifrån , är inte rik direkt...
Varken syrran eller jag har varit utomlands , man har aldrig haft råd..
Men nu får hon i alla fall chansen , ska jag behöva gifta mig för att bli sponsrad?

Försöker få med mig Anna till Kuggnäs , jag är bra på att tjata ;)
Både på henne och grabbarna grus. Haha

Nähä ska väll börja färga håret, duscha , käka, fixa mig lite och så innan jag ska till
tandläkaren. Får ta bolaget efter det och lägga på det sista sminket då :)
Stress stress...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du får det skoj ikväll, gummsan! :) Puss

2009-03-13 @ 15:46:59
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är väl bra att hon tänker på dig iställe för att struntar i dig!? :-)

2009-03-13 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback