Min väska är upphittad, yeeey!

Yes box, jag ringde idag igen och frågade om dom fått in min väska.
Och det hade dom, fan va nice att få tillbaka alla saker. Den är tydligen
kvar på båten? Hm.,. Ska iaf hämta den vid 18.15, så får ta ett senare tåg
hem.. Men det är de lätt värt. Nu är ångesten helt borta, det tackar vi för.
Och nästa gång ska jag ha en livrem fastknuten runt min midja, så jag inte
kan glömma väskan *flinar*

Det blev ingen utgång igår, varken jag eller Cat orkade med det. Vi satt hemma
hos henne och drack lite istället. Men jag gav upp vid 12, kände mig helt förstörd.
Men vem kan klandra mig? Så jag tog igen välbehövlig sömn istället. Har ju inte
blivit så mycket av det dom senaste dagarna. Nu ska jag vila lite innan jag ska
göra mig iordning. Och ikväll ska jag hem och tillbaka till allvaret....
Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du fick din väska iaf.. :) blåmärken, de har ja med.. hahah! :)

hade du en bra kryssning annars? vet inte om ja såg dej någon gång.. Kram kram

2009-03-29 @ 15:39:01
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback