Nöjd och belåten

Ja, i alla fall om man bortser från min tandvärk/huvudvärk/svullna käft osv..
Har fått prata med min favorit på msn , och det är aldrig helt fel *flinar*
Visserligen sas det väll inget vettigt, men det är inte det viktiga ;)

Imorgon är det jag som ringer tandläkaren och bokar en tid, trots min sprutskräck.
Kan inte gå omkring och ständigt ha ont, lika bra att göra nått åt saken.
För det lär ju knappast bli bättre, snarare sämre.
Hoppas bara att det inte värker allt för mycket imorgon, för då pallar jag inte med skolan.
Ingen mening att gå dit om jag endå inte kan koncentrera mig, blir inget gjort då.

Har tvättat och haft mig idag, skönt att ha det gjort. Är as trött nu, skulle gärna bara
gå och lägga mig. Irriterande att jag vaknar sjuttioåtta ggr per natt bara..
Då är man endå inte ordentligt utvilad när man vaknar. *morr*
Nåja, lite sömn är bättre än ingen alls.

Nu ska jag kolla klart på Criminal Minds och sen krypa ner under täcket...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback