Onödig shopping



Nu är jag helt slut slutade tidigt i skolan (12.00)
men sen har jag sprungit på stan i nästan 3 timmar.
Köpte lite onödiga saker, 4 par söta trosor (REA - 10 kr st)
en ansiktsmask och benvärmare... Det var ju inget som
var extremt dyrt så. Vill bara gå och lägga mig nu, men
har massor att göra:

  • Plugga - Eng läxa , och ett geografi arbete i Sv.
  • Städa - Ser ut som ett bombnedslag här !
  • Diska och laga mat.
  • Gå och posta paketen (Har sålt saker på tradera)
  • Boka tvätttid - Hoppas på att det finns imorgon.

Jobbigt, vart är min slav som ska sköta allt detta åt mig?

Aja får tänka positivt , snart är det torsdag ! Yääääääy.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, ja dem var ju så söta så ja vart tvungen ;D

Puss <3

2009-03-03 @ 17:39:07
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback