Packåsna

Håller på & packar nu , åker till Sthlm redan imorgon.
Why not lixom? Jag har ju endå tagit ledigt tor och fre
så då kan jag lika gärna åka upp imorgon. Varför sitta
hemma och tråka för mig själv *flinar*
Jag är dödstrött just nu , men bättre att göra klart allt ikväll
så att jag kan sova lite längre imorn...

Catte och jag ska ta en snabbis till Lilla Gatan och Thisway
(om ja inte minns fel) direkt när jag kommit fram.
Sen ska hon tydligen hem och laga mat, som hon ska bjuda
sina 2 systrar på - Som jag aldrig träffat. Liiite pinsamt, men
det går nog bra :) Bara jag som är så töntigt blyg ibland.
Men det blir bättre och bättre med tiden...

Usch , sängen kallar på mig.. Så ska diska upp allt och packa
klart det sista så jag kan lägga mig och sussa.
Och imorn ska jag krama på Älskliiiiing <3

Good Night Sweetheart...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback