Städmani

Nu har jag städat som en tok, dammat, torkat av , plockat & donat,
dammsugit, skurar golvet , diskat osv. Inte illa! Är verkligen tokfint
här hemma nu, och så luktar det sådär nystädat. Jobbigt var det,
tog sin lilla stund. Men det är det värt, skönt nu när det är gjort.
Nu kan jag faktiskt ta hem folk utan att skämmas *flinar*
Snart är det dags för matlagning också, idag bjuds det på köttfärssås
och spagetti, ev broccoli också.. Mumsfilibabba!

Vill ni veta en sak? Klart ni vill - Jag ska få mammas dubbelsäng! Wohoo.
Det klagar jag inte över, hur skönt är det liksom inte att kunna breda ut sig hur
mycket man vill? Kan ligga på vilken ledd som helst. Haha.
Och så behöver man inte trängas om jag har någon som sover kvar.
Så fort någon kan hjälpa till att bära & frakta den så är den min.
Det ska ju inte vara så svårt att ordna tycker man. Frivilliga?

Fick nyss sms av mitt ex, han bor ju nere i Sthlm igen. (Annars Vilhelmina)
Han ville komma förbi till helgen, men helt ärligt. Nää, jag känner inte minsta
behov av att träffa honom. Han har betett sig som en idiot x antal ggr och han
är så jävla konstig. Har absolut inga känslor kvar, dom försvann för längesen.
(Det är för sjutton TVÅ år sen vi var tillsammans, och det var inte speciellt långvarigt)
För folk som bara behagar höra av sig när det passar dom är inget jag vill ha i mitt liv.
Och jag fattar inte vad jag såg hos honom? Han var allt annat än snäll mot mig och
vi hade i stort sett inget gemensamt. Shit happens, life goes on. End of story.

I övrigt så är idag en jävligt bra dag (förutom att jag varit utelåst då).
Det har varit hur fint väder som helst, det bara skriker vår <3
Och jag är på skitbra humör, fråga mig inte varför - För det vet jag inte själv.
Men allt känns helt okej nu :) Och är så otroligt tacksam för dom riktiga vänner jag har.
Nämner inga namn, för ni vet precis vilka ni är. Utan er vore jag inget...

Nu ska jag börja med maten, och sen ta ett skönt varmt bad...
Kommentarer
Postat av: Cat

Åh, jag får sova brevid dig när jag ska tille tuna helgen efter tattoobåten om du fått sängen, WOHO! :D

2009-03-18 @ 19:52:46
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback