Together we are what we can't be alone



Minns inte när jag kunde sova en hel natt sist?!
Det suger rätt hårt att vakna vareviga natt, ungefär vid
den här tiden. Why? Haha låt mig sova ffs.

Sitter och pratar lite med min älskling på msn <3
Förstår precis hur du känner dig nu, sviken & allt.
Men det går över , tids nog. Du är värd så mycket
bättre än sådan skit. :) Och du ska veta att du är en
av mina absoluta bästa vänner - Älskar dig genom
vått och torrt. Med dig har jag alltid roligt , tror aldrig
jag haft så mycket gemansamt med en vän.
Och jag skulle aldrig svika dig, spec inte för en karl !

Together we are what we can't be alone *kärlek*.

Min käft är fortfarande fucked up, och det gör ju aningen ont.
Har t.o.m svårt att äta - Och det gillar vi icke !
Fortsätter det såhär så får jag ringa tandplågarn någon dag snart..
Usch, alltid är det nått . Alltid ont nånstans, kan tro att jag är hyprokondiker!

Btw så undrar jag hur mycket jag gick upp i vikt under min vistelse i Sthlm?
Det blev typ pizza, kebab , pizza , kebab osv. Haha
Inte det minsta sugen på sådant nu, och tur är väll det..

Man kanske borde försöka sova lite, jag ska ju trots allt upp klockan sju....
Natti Natti...
Kommentarer
Postat av: Cat

Tack älskling! <3 Jag älskar dig massor med mycket, föralltid och evigt. :)

2009-03-12 @ 02:56:39
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback