Tråkiga Onsdag



Haha det här med att få till snygga bilder nu för tiden,
det är inte riktigt min grej. Men här har ni iaf bild på min septum. <3
Skulle verkligen vilja byta till en mindre ring, men får allt vänta tills
i slutet av månaden. Lika bra. Så det får läka klart..

Jag är så jävla uttråkad nu, finns verkligen inget att göra. Visst, städa
skulle jag behöva. Men hur kul är det på en skala ?
Ska endå tvätta imorgon kväll, så då kan ja passa på att städa upp här.
Blir väll att gå till affären snart, ska skicka iväg lite saker som jag sålt
på tradera. + lite saker som Cat köpt och som misstag blev skickat till mig.

fredag blir det iaf Kuggnäs för min del, Buffelbinx ska lira där..
Så jag åker med dom , kostar mig inte ett dyft - Och det är roligare än att
bara sitta hemma och glo. :) Fast en mysig hemmakväll med någon slår allt...
Men den turen har man minsann inte *flinar*
Lördagen har jag inga planer för, ligga bakis och tycka synd om sig själv kanske?
Djaa, det lär nog bli nått i den stilen. Om inte någon har nått bättre förslag ?


Madde, nu har jag lagt upp bilder - Som du bad om ;)
Min vän tatuerade sig hos en karl som har studio hemma, men han är riktigt duktig.
Jag ska upp till Sthlm igen den 26-29 Mars. Då tycker jag att du ska följa med ut
och ta några öl. Vi får höras av när det börjar närma sig :)

Aja, nu ska jag terra lite folk på msn... ;)
Kommentarer
Postat av: Sarah

Men då, just de dagarna är jag i Luleå, åker tidigt på torsdagen, hade varit kul att ses i alla fall en snabbis annars, Ja ja, du verkar ju vara här en del ändå så det går väll fler tåg!

2009-03-14 @ 12:05:25
URL: http://gulligullankoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback