Mimmi & Cherry <3



Åt så jävla god mat idag, lövbiff, potatiskroketter och wokgrönsaker. Mums!
Och så råkade jag visst blanda vitlök med creme fraicé, så att jag luktar sådär härligt nu...
Tråkigt att äta själv jämt & ständigt bara. Det gäller att dela upp maten i portioner i frysen.

Glömde visst nämna att jag även tappade min plånbok på kryssningen (trodde jag),
så jag ringde upp Nordea - Full som ett as och spärrade mitt bankomatkort.
Dvs hittar Cat senare min plånbok välbehållen i hytten.
Försökte hur som helst ringa till Nordea idag, och få kortet "uppspärrat" men hon sa så
fint att det är ett nytt kort påväg hem till mig. För det beställde jag då när jag ringde.
Som om jag minns något som sas då? Haha, pinsamt.
Avin kom faktiskt med posten idag, så jag kan hämta ut mitt kort vilken dag som helst.
Tar nog det imorgon. Orkar inte gå förbi OKQ8 idag....

Ska strax packa med mig lite saker och ta bussen hem till Mimmi.
Hon ska möta mig vid Ica, vi ska köpa nått gott och ligga framför tv:n och bara slöa.
Roligare att ha tråkigt tillsammans, fast iofs har vi det aldrig tråkigt.
Mimmi & Cherry - Vi kan våran sak på alla sätt & vis ;)
Längtar faktiskt tills ikväll, längesen vi gjorde något.
Så nu ska jag ta och slänga ihop lite grejer, så jag kan åka snart.
Här hemma händer det ändå inget kul. Bye Bye.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ahw, va söt ! :) Jorå, nog kan vi våran sak allt ;)

Ses i morrn baby! Puss

2009-04-02 @ 23:10:30
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback